“Can sıkıntısına tahammülünüz yoksa bu iş size göre değil” sözüyle başlayan The Killer, en başından seyircilerine yönelik mesajını vermektedir: Bu filmin tam b... devamı...
Duyarlı tüketimi ve yavaş moda anlayışını benimseyen YARGICI’nın This is Mana partnerliğinde, döngüsel tasarım disipliniyle hazırladığı ileri dönüşüm proje serg... devamı...
SENKRON “Eş Zamanlı Video Sergileri” kapsamında, SAHA desteğiyle hayata geçen Performistanbul küratörlüğündeki Hafızanın Dönüşümü’nde, üç sanatçının performans ... devamı...
Zeybek ile break dansı birleştirerek “Zeybreak”i ortaya çıkaran, Bilecik’e bağlı Danişment Köyü’nde doğup küçük yaşlardan itibaren yaşamını Berlin’de sürdüren, ... devamı...
Romalılar döşeme altı ısıtmaları, su kanalları inşa etme ve betonu bir inşaat malzemesi olarak kullanma konusunda çağının ötesinde uzman mühendislerdi. Görünüşe... devamı...
Hastalıkların diğer organlara sıçramasını ifade eden metastaz teriminden yola çıkan ‘Meta’staz’ sergisi 5 Nisan'da The Marmara Pera Hotel’de başlıyor. Beste Üzr... devamı...
Manhattan’daki 140 Essex Street yıkılmadan önce son kez bir sanat etkinliği için açıldı. Hanksy önderliğindeki 10 sokak sanatçısı binanın 7 metrelik duvarlarını... devamı...
Yazarımız Selman Akıl, SALT Galata'da 1915 olayları sonrası Anadolu coğrafyasının ‘boşluk’larını aralayan ve bilinmeyen tarihe odaklanan Boş Alanlar'ın küratörü Marianna Hovhannisyan'a felaket anlatısını ve projenin nasıl sergiye dönüştüğünü sordu.
Kafka 1915 Ekim’inde yayınevine yazdığı mektupta, ilk baskının kapak resmi hakkındaki sıkıntılarını şu cümlelerle anlatır: "Kapakta böcek olmasın. Uzaktan bile görülmesin.”